Training

Vanzare prin telefon – vocabular specific procesului de vanzare a pachetelor turistice prin telefon;

Durata: 2 zile x 8 ore ( cu posibilitate de a se organiza in week end)

Tarif: 250 RON/cursant – grup minim de 8 persoane ( membri ATA beneficiaza de 15% reducere)

Trainer: Iulia Pascale

Loc desfasurare training – spatii proprii sau la sediile agentiilor de turism;

Continut:

Prima zi:

Care sunt asteptarile consumatorului de turism atunci cand suna la o agentie?
Mesaje de intampinare, formule de adresare, incheierea apelurilor ;
Atitudinea agentului de turism la telefon;
Cum obtinem informatiile necesare pentru a realiza o oferta adecvata interlocutorului nostru? Structura ghidului de conversatie;
Vocabularul care trebuie evitat in conversatiile cu clientul;
Roll – playuri intre cursanti;

A doua zi:

Tehnici de vanzare a pachetelor turistice prin telefon;
Abordarea clientilor in functie de tipologia acestora;
Studii de caz – vanzarea unui pachet turistic raspunzand necesitatilor comerciale ale clientilor

Tipologie clienti. Modalitati diferite de abordare a clientilor in vanzarea pachetelor turistice prin telefon;

Durata: 1 zi x 8 ore ( cu posibilitate de a se organiza si in week end)

Tarif: 150 RON/cursant – grup minim de 8 persoane ( membri ATA beneficiaza de 15% reducere)

Trainer: Iulia Pascale

Loc desfasurare training – spatii proprii sau la sediile agentiilor de turism;

Continut:

Cum ne dam seama ce fel de client este cel pe care il avem la capatul celalat al firului?
Cum comunicam oferta turistica in functie de tipologia clientului?
Roll – playuri intre cursanti.

Intelegerea necesitatilor comerciale ale clientilor – cazuri practice

Durata: 2 zile x 8 ore curs teoretic si 5 zile x 8 ore cursuri practice

Tarif: 600 RON/cursant – grup minim de 8 persoane pentru cursurile teoretice iar sesiunele teoretice se pot desfasura individual in functie de disponibilitatea de timp a cursantului ( membri ATA beneficiaza de 15% reducere)

Trainer: Iulia Pascale

Loc desfasurare training – spatii proprii sau la sediile agentiilor de turism;

Prima zi:

Cum abordam clientul pentru a intelege necesitatile comerciale ale acestuia?
Care sunt intrebarile esentiale pe care trebuie sa le adresam clientilor pentru a construi oferta care se potriveste cel mai mult cu preferintele acestuia?
Roll play pentru identificarea necesitatilor clientilor pentru diferite produse turistice: pachete, cazari individuale, bilete de avion, inchirieri de masina, asigurari de calatorie, city breakuri, etc.

A doua zi:

Unde gasim informatiile pe care le doreste clientul, legate de localizari orase, obiective turistice, legaturi mijloace de transport si cum le transmitem acestuia?
Cum ofertam clientului tinand cont de necesitatile comerciale ale acestuia?
Rollplay intre agentii participanti.

Intre a 3-a si a 8-a zi, agentii vor aborda clientii Unique au Monde si vor oferta sub stricta supravegere a trainerului si aplicand cele invatate in cele doua zile de curs teoretic.